ARAMA SONUÇLARINIZ

Online Nasıl Bağış Toplanır ve Sosyal Medyada Nasıl Kullanılır?

Online Nasıl Bağış Toplanır ve  Sosyal Medyada Nasıl Kullanılır?


Bir proje için bugün para toplama sıcak yollarından biri çevrimiçi bağış geçer. Gibi online para yapma geleneksel yöntemlerle daha zor hale, daha fazla insan doğru dönüyor Kickstarter gibi platformlarda canlı projelerini tutmak için.Online bağış için tüm bu yenilikçi, ya da insanlar desteklemek için istekli olduğu bir nedeni hizmet veren büyük bir proje fikri olduğunu. Eğer projeler için müşterilerin arıyorsanız, burada birlikte yardımcı olmak için sosyal medya kullanımı için bazı ipuçları.
Neden sosyal medya, sorabilir miyim? Istekli bir sürü insan bir neden bile hayırseverler için patronlarının olması nedeniyle, Kickstarter ve benzeri platformlarda hakkında bilmiyorum.ABD'de insanların 50 kadar% Bu sosyal medya platformları mümkün tam yabancılarla birbirlerini bulmak için yapmak vb Facebook, Twitter, YouTube gibi sadece sosyal medya ağları aracılığıyla nedenleri hakkında tanımak ve birbirlerine destek neden bu kadar ilham edilmelidir.

Burada online bağış için sosyal medya kullanımı bazı yolları vardır.

1. YouTube'da videolar oluşturun

Videolar en iyisidir! Sen bir makale daha videodaki bir neden için daha fazlasını yapabilirsiniz ya da hiç edebilirsiniz kitap. Dokunmak, motivasyon videolar genellikle proje / neden destek en fazla miktarda güvenceye nelerdir. Projelerinizi toplum için bazı iyi yapmak için gidiyor, o zaman zor böyle bir video yapmak olmamalıdır.

Ama sadece tek bir video bitmiyor. Eğer daha fazla fon ihtiyacını haklı nerede, kadar ne oldum içine patronlarının anlayış sağlamak. Bazı cömert insanlar onun bitmiş kadar projeye destek tutabilir. Yani onlara paralarını israf düşünüyorum izin vermeyin. Onlara neden destek için neden ver.

2. Birden Sosyal Ağlar

Alakalı olarak pek çok sosyal ağlarda aktif olsun. Facebook ve Twitter yeterli değildir. Eğer vb Pinterest, Google Plus Reddit gibi diğer ağları kullanıyor musunuz? Reddit söyleşmek için mükemmeldir. Fanlar size bakmak zorunda bir marka, pazarlama aksine, burada yerine bakmak zorunda onları. Yani özellikle sık sık (senin nedene bağlıdır) hedef demografik tarafından ziyaret, olası tüm yerlerde onlara bakmak.

3. Markalaşma

Senin neden küçük veya büyük olsun, bazı marka yararlanacaktır. Buna bir ad atayın ve çekici bir mesajı veya byline oluşturun. Tüm mesajlarda sürekli belirli renkleri kullanın. Siz de logonuz olarak neden temsil eden bir küçük resim kullanabilirsiniz.

Eylem 4. Aramalar

Eylem çağrısı herhangi bir sosyal kampanyasının çok önemli bir parçasıdır. Bağışlamak isteyen insanlar sadece proje hakkında bilmeniz gerekmez - onlar çok yardımcı olmak için bilmek gerekir. Proje web büyük ve göze çarpan çağrı harekete geçirme pankartlar ve bağlantı koyun (evet, projeniz için bir web sitesi olsun!) Insanların ilerlemeyi izlemek ve ne olursa olsun onlar bir şekilde size yardımcı olabilir böylece.

5. İletişim etkili insanlar

Sosyal medya üzerinde etkili kişilerle temasa geçmek önemlidir. Kaynak Yaratma word-of-ağız pazarlama ve kişisel öneriler hakkında çok şey olduğunu. Senin neden yardımcı olabilir nüfuzlu bulun. Bunlar benzer nedenler ya da ilgi büyük bir hayran kitlesinin sadece insanların arkasında çalışan insanlar olabilir. Onlarla ilişkiler kurmaya ve onların izleyicileri etkilemek için olsun.Onların hizmet satın gerekiyorsa, bunu yapmak için çekinmeyin - onlar sebebini büyük bir destek verebilir.

Sen Twitter etkileri belirlemek için böyle Commun.it gibi araçlar kullanabilirsiniz. De o böylece böyle DonateNow, DonorsChoose Yardım Attack olarak daha geniş bir kitleye ulaşmak, yardım ve diğer araçlar vardır.

6. Sosyal Medya Strateji

Bu sizin ve ekibinizin sosyal medya kullanmayı bilen bu gerekli. Her üye belirli bir kanal, böylece tutarlı kapsama atama takip ve mesajlaşma güvence altına alınmıştır. Senin neden büyük ise, bu tavsiye için bir sosyal medya bağış uzmanı danışmak iyi bir fikirdir.

7. Başkalarının sebeplerini de teşvik!

Bu sosyal medya ile bir yol asla. Kampanya devam ederken, şimdi ve sonra başkasının neden teşvik için kendi ağlarını kullanın. Bu kampanyada uzak almayacağız - yerine, sen vermek ve almak nasıl bilen biri olarak fark edilecektir.

Tüm bağış kampanyası sırasında, tüm donörlerin ve müşterilerin özel teşekkür sunmak için emin olun. Kamuya bunu yaparken de yardımcı olabilir. Size sosyal medyada bazı iyi niyet kazanacaksınız. Yerinde olsam, ben onların desteği takdir benim büyük bağışçılar değer sunmak istiyorum. Bu geliştirdik ücretli bir web hizmeti ücretsiz hesaplar, ya da yarattığınız yazılım ücretsiz lisans anahtarı içerebilir. Bu projede bağlıdır. Onlar bağışladı ettiyseniz, bunun bir ilgi vardı.Senin gibi ne olabilir onlara ver, onlar dolayısıyla projenin gelecekteki gelişimi için önünü çok bağış başkalarını etkileyebilir. 

Herşey gönlünce olsun :)

0 yorum: