ARAMA SONUÇLARINIZ

Benim sevdiğim Biyografiler


Benim sevdiğim Biyografiler


Ben kesinlikle biyografileri, otobiyografi ve anı tapıyorum. Bunlar benim sadece bir kaçıdır sık eski ve yeni-ı yaptığımız gibi onları çok beğeneceğinizi umuyoruz.   Edith WhartonHermione Lee tarafından Lee ayrıca Virginia Woolf'un ünlü biyografisini yazdı. 


Bu seyahat için en iyi kitap emin değil (800 sayfa) ., ama bu ağır hacimli hiçbir zaman benim "bitmiş okuma raf" oldu Aşk ve Louis XIV: Güneş Kral Hayat Kadın Antonia Frasertarafından! Bu Fransız kralları ve onların metresleri beni hep büyülemiştir Büyü: Hayat Audrey Hepburn Donald Spoto tarafından bir itirafta yapacağız: yıllardır ben Audrey Fransız olduğunu düşündüm. Belki (bir şık, göz kamaştırıcı ve keyifli tasarımcı ve insan olarak benim çalışma sayesinde sonradan bir araya geldi ve düşünce) onun arkadaşı Hubert de Givenchy ile onun dergilerde fotoğrafları görmüştü, ama ben yanında onun hakkında çok az biliyordu çünkü filmlerde onu görmek! Onun biyo okuma bana o zor hayatı olduğunu keşfetmek (ve benim kitap okuma yararlanmış olabilir) tüm ihtişamı rağmen yaptı.Fransa'da My Life Julia Child tarafından Alex Prud'homme ile ne bir bayan. 

Onu birkaç kez bir araya geldi (o şampanya ekledi) ve ben masa etrafında onunla epeyce harika anları paylaşmak ayrıcalığı vardı. Ne yazık ki, ben Julia Child ile vardı son yemek oldu birkaç gün 11 Eylül'den sonra o Santa Barbara geçmek için hazırlanıyordu ve Boston "bayanlar" onun için büyük bir uğurlama akşam yemeği istedim. Bu Barbara Lynch'in 9. Restaurant'ta gerçekleşti ve kadın şefler, Sommeliers, halkla ilişkiler ajanlar, basın mensuplarını ve bazı arkadaşlar ve VIPs dahil. Akşam yemeği iptal olacağını düşündüm, ama herkes kendi ruhları kaldırmak için bir şey gerektiği gibi bir çağrı, gel lütfen bana yalvardı. Biz bir top vardı. Peki iştahı ve joie de bu 80 şey grande dame vardı vivre. Ben genç bir gelin olarak Fransa'da hayatının ve onun ilk Fransız yemek hakkında çok bilinen olmasaydı bu kitap, Julia benim kişisel anılarını bir avantaj olmuştur .

 Çok aydınlatıcı. Bu kesinlikle doğru, açık ve açmak istiyor olanlar için bir kitap "Fransız kadınlar." Alma Mahler ou l'art d'être AiméeFrancoise Giroud tarafından bu Alma Mahler, besteci Mahler'in eşi aşk hayatı hakkında.Ben iş hiç tercüme edilmiştir emin değilim, ama bir devours-aynı şekilde Alma "devours" kitabının tür o aşık ve birlikte yaşadı adamlar. Aynı anda bazen iki, dört,. Bazı phénomène, o da bir besteci değil, iyi bir anne ve kesinlikle değildi bir tutku hayatını yöneten eşi-olsa iyi. Ne Dudaklar My Lips Kissed varmışlardır: Loves ve Edna St. Vincent Millay Aşk Şiirler Daniel Mark Epstein tarafından Edward birkaç arkadaş ben Edna gibi görünüyordu söyleyebilirim: Ben ilk New York'a geldi ve Greenwich Village yaşarken ben komik bir şekilde onu keşfetti! Keşke. Ne yazık ki, ben çok benzerlik görmedim. Onu şiir okuma başladı ve onunla aşık. O bunu en iyi yapım zengin bir hayat onu seviyor ve aşk şiirleri vardı bu biyografi, zengin bir tanesidir.

 Alice Hakkında Calvin Trillin tarafından sonra partilerde Calvin Trillin defalarca görmüştü sonunda bir araya geldi hem de arkadaş evinde kendisi ve Alice Köy yıl önce akşam yemeği partisi. Eve ben Alice yıl önce tanıştığı ve onun arkadaşı var isterdim Edward dedi o gece yürüyorum. Ne muhteşem bir kadın ... ve kitap yansıtan çok duygu-onu hayran bir erkek bakış. Bu onsuz nasıl hayal etmek zor. Eğik Mine vardır benim en sevdiğim kitaplardan biri ve muhteşem bir okuma olduğunu Nina Berberova otobiyografisi-so ışık kentinde Rus toplumunun hakkında öğrenme Rusya ve Paris'te onu zaman anekdotlar zengin aydınlatıyor. Henrietta Immortal Yaşam Yoksun hücreler o öldükten sonra araştırma için yaygın olarak kullanılan ve ailesi olmadan farkında olmak bir Afrikalı-Amerikalı kadın hakkında inanılmaz ve hareketli gerçek bir hikaye.

Sonraki kadar listemde: Puşkin Binyon biyografisini Hilary Spurling en Bilinmeyen Matisse ve Matisse Master Ellen Burstyn en Myself Becoming Dersler Seni, bizi izlemeye devam edin ne düşündüğünüzü izin vereceğim! 

0 yorum: