ARAMA SONUÇLARINIZ

Yağcı; “İstikrar sürecek”

Yağcı; “İstikrar sürecek”
 AK Parti Adana Milletvekili Fatoş Gürkan ile AK Parti Adana İl Başkanı Ziyaeddin Yağcı Kozan Belediye Başkanı Kazım Özgan’ı makamında ziyaret ettiler.
AK Parti 18. İlçe Danışma Meclisi toplantısı için Kozan’a gelen Milletvekili Gürkan ve İl başkanı Yağcı ile başkan yardımcıları Kozan Belediye Başkanı Kazım Özgan’ı makamında ziyaret ederek bir süre sohbet ettiler.
GÜRKAN, “BAŞARILI BİR BELEDİYE BAŞKANIMIZ VAR”
Ziyaret sırasında açıklamalarda bulunan AK Parti Adana Milletvekili Fatoş Gürkan “Kozan gerçekten birlik ve beraberliğin yaşandığı bir birleri ile kenetlenmiş güzel bir ilçemiz. Bereketli toprakları ile yiğit, mert ve çalışkan insanları ile Kozan Adana’nın lokomotifi saydığımız ilçelerimizden birisi. Narenciyesi ile tarımı ile ve ilerleyen zamanlarda sanayisi ile de gelecek vaat eden bir ilçemiz. Kozan gerek Kayseri’ye, Kahramanmaraş, Osmaniye’ye bağlantısı olan bir ilçemiz Önümüzdeki süreçte Kozan çok daha iyi yerlere gelecek. Belediye Başkanımızın danışma meclisinde yaptığı bir sunumu vardı, Orada yapılan çalışmaları gösterdi, Konağı ile Kozan Kalesi ile Atatürk Parkı ile güzel projeler üretmiş. Özellikle Atatürk Parkındaki gölü rekreasyon yaparak çok güzel bir yaşanabilir ve nefes alınabilir bir hale getirmiş, Kozan Kalesine yapılan hizmetler, yolu ile oraya yapılan ve yapılacak olan tesisleri ile Kozan artık Türkiye’de herkesin dikkatini çeken bir ilçe haline geldi. Başkanımızın daha güzel projeleri var inşallah bizde elimizden gelen desteği vererek bu projelere destek çıkacağız. Çünkü Başarılı bir Belediye Başkanımız var. Kozan her şeyin en iyisine layık” Dedi.
Gürkan “Kozana bir Fakülte kuruluyor. Fakültenin yanında bir de 500 kişilik yurt yapılacak yakında ihalesi yapılacak onunda çalışmaları yapıldı. İlçeye Fakülte de gelirse gelişme anlamında büyük bir yol kat eder. Bizler her zaman Kozan ilçemizin yanındayız. Vatandaşlarımızın da desteği ile Çok daha iyi yerler gelecektir” diye kaydetti.
YAGCI, “KOZANLININ MUTLU OLMASI HEPİMİZİ MUTLU EDECEKTİR”
AK Parti Adana İl Başkanı Ziyaeddin Yağcı “Danışma Meclisi toplantısı için Kozan’a geldik toplantıda bugün iki mutluluk yaşadık. Birincisi tüm eski başkanlarımızın beraber olduğunu gördük, katılım fevkalade iyiydi, Belediye Başkanımız Belediye hizmetleri hakkında yaptığı sunumunu izledik. Çocukluğumuzdan beri Kozan’a gelip gideriz. Eskiden Kozan büyükçe bir Anadolu Kasabasıydı, Ama şimdi 2004’den sonra yavaş yavaş bir modern şehir statüsü kazanmaya başladı. Bunda payı olan Sayın Belediye Başkanımızı tebrik ediyorum. Çok güzel hizmetlerin ve eserlerin Kozan’a kazandırdığını görmekten mutluluk duyuyorum. Belediye hizmetleri bakımından Adana’ya da örnek hizmetler yapılmaktadır. Gerek Başkanımıza gerekse yardımcılarına, Belediye Meclis üyelerine ve bunların arkasında duran ilçe teşkilatına tekrar teşekkür ediyorum. Kozan ve Kozanlı daha iyi hizmetlere layık,” şeklinde konuştu.
Yağcı ,”Her şey bir zamana bağlı bu zamanı iyi değerlendiren Kozan Belediye Başkanımıza yeniden verilecek zaman ile bu projelerinin hepsini tamamlayacaktır. Önümüzdeki seçimde Başkanımız görevinin uzatılması gerekir, Kozanlılar da bunun farkında ben böyle hissediyorum, öyle görüyorum öyle duyuyorum. Kozan’da görüştüğüm dostlarımdan hep bir memnuniyet ifadesini duyuyorum. Bu demek ki önümüzdeki seçimde Sayın Başkanımızın görevi uzatılacaktır. Bu görev uzatımında Başkan’a yorgunluk düşecektir, ama yaptığı eserlerden istifade Kozanlıyı mutlu edecektir. Tabi Kozanlının mutlu olması hepimizi mutlu edecektir. Emeği geçen arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum” dedi.
Kozan Belediye Başkanı Kazım Özgan “Bugün divan toplantımız vardı. İlçe başkanımız beni aradı ve sunum yapabilirsiniz dedi bende ben de toplantıda eski ve yeni yapılan hizmetleri tekrardan bir sunum yaptım. Toplantımızı il başkanımız ve Milletvekilimiz, Teşkilat başkanımız il başkan yardımcılarımız onurlandırdı. Eski ilçe başkanlarımız toplantıya katıldı, Toplantımız katılan herkese teşekkür ediyorum.” Diye kaydetti.
Belediye Başkanı Kazım Özgan’ın Kuytuçak Narı ikram ettiği ziyarete Kozan ilçe Başkanı Av. Yusuf Bilgili ile eski ilçe başkanları da katıldı.

0 yorum: