ARAMA SONUÇLARINIZ

Merhaba benim adım KADIN



        Merhaba benim adım KADIN,
Ellerim var ama bağlı, dilim var konuşamıyorum. Parmağımda yüzük yok ama evliyim. Benim adım kadın, 14 yaşında tecavüze uğradım. Benim adım kadın, 16 yaşında Hakkında evlendirildim. Benim adım kadın, Kocamdan Şiddet görüyorum. Benim adım kadın, Üç çocuğumla Birlikte terkedildim. Benim adım kadın, Etek giydiğimde laf atılan. Saldırıya Maruz kalan. Benim adım kadın, Hep haksızım .. Benim adım kadın, Sürekli ezilen ikinci Planda olan. Duygularımın Önemi olmayan. Sıradan .. lazım olduğumda Kullanılan .. Benim adım kadın, Güçsüzüm, Çünkü erkek benden hep üstündür. Benim adım kadın, Bıçaklandım, yaralandım, öldürüldüm. Benim adım kadın, hevesim kırık, mutluluğum hep yarım. Benim adım kadın, adima şiir safra yazılmadı. Benim adım kadın, Bu Yüzden köleyim. Benim adım kadın, Adım var ama yokum. Benim adım kadın, Hep susturulan .. benim adım KADIN, Asıldım. oysa; Henüz, hayalim bile yok .. Günaydın

1 yorum:

  1. kadinile.com kadın,aşk,cinsellik,kariyer,çocuk vebebek bakımı,güzellik ve kadına dair ne varsa kadinile.com'da!

    YanıtlaSil