ARAMA SONUÇLARINIZ

Çikolata Önerileri


Çikolata Önerileri


Birçoğunuz kaliteli çikolata için ek önerilerini istedi ve ben Valrhona. Singling yalnız değilim, ticari markalar arasında olduğunu itiraf etmeliyim St Remy de Provence, 3 bd Victor Hugo, tel 04 90 92 38 25. Bir Joel Durand biri Paris'te Grande Epicerie du Bon Marche ve internet üzerindeki tüm seçim onun çikolata satın alabilirsiniz ama o bir mağaza olduğu gibi buraya gelmek zorunda. Onun çikolata sadece benim tatmak için (en iyi, ve o adında bir seçim vardır alfabe des saveurs ... 

ben bağımlısı Carré d'Or, karamel, kafeterya, pralin Noisettes,romarin (biberiye), poivre Szechwan (Sezuan'ın biber) , thym arkadaşları Cardamone. O da creme meyve saniye küçük cam kavanoz var biz de yemek ne yazık ki, krem karamel ((çocuklar ve yetişkinler provence ve taze biberiye badem özellikle pralin kahvaltıda ekmek parçasının üzerine onları seviyorum) çay kaşığı!) ve en iyi yerel meyve ile yapılan reçel harika bir seçim. Ben son on yılda bu dükkana getirdi Herkes sadık bir müşteri ve Durand bağımlısı haline gelmiştir. Hepimiz küçük dozlarda deneyin. Eğer yaz aylarında gelirseniz O tahta bir sopa üzerinde küçük bir bitter çikolata küp yapar. içeride dondurma ve lezzet bir kaç kez bir hafta değiştirir ... delicieux. Genellikle günün bizim ısmarlıyorum. Paris'te, benim favorim harika Marcolini dahil, Ben rue de Seine yaşadığı caddede. yetenekli Pierre Marcolini tarafından bu el işi çikolatalar olmadan yaşamak bazen zor petit Carrés ve kahve koyu çikolata onun koleksiyonu özellikle ilahi vardır. Jean-Paul Hevin dükkanı, aynı zamanda Paris'te evimin yakınında, bir başka çok sevilen çikolata olduğunu. Bana haftada bir kez orada kendimi bulmak için alışılmadık bir durum değil. Ve kesinlikle en az son ama en yüksek son bakkallarda ABD genelinde artık kullanılabilir Michel Cluizel. Ben bazı büyük çikolata yapıyoruz ABD'de bu esnaf çikolatacıları bildirmek için mutluyum. Ben Vosges, Scharffen Berger, Theo ve Fran. 

Aşk benim kitap geziye Fransız Kadınlar Fat Do not Get Ben Paradise Valley, AZ bir tesisi ziyaret, bu özel misafirler için emir özel çikolatalar. Geldiğimde kasabasında yaşayan ve bir otel için "freelancing" oldu inanılmaz bir genç kadın, Julia Baker tarafından yapılan bu inanılmaz bir seçim vardı. O benim ertesi gün okumaya geldi ve o Paris'te eğitim Fransa, seviyor ve tamamen iyi zee ayrılmıştır nasıl anlattı. Ben onun yetenek tanınan ve o Scottsdale, Julia Baker Confections yılında kendi dükkanı açtı geçenlerde öğrenmek için mutlu oldu. Ve sonra Recchiuti Confections var. Onlar bir noktada ya da diğer yapmak ne çoğu tadına, ama benim üç favoriler kalır: kuvvet noire; kona kahve (Sanırım belki çünkü çikolata çiftleri en iyi kahve ile birlikte); ve son ama en az piedmont fındık. Paris benim en son gezisinde, ben 21 adresinde bulunan Chocolaterie de Beussent aşık, 16 rue de Bourg Tibourg 75004 Paris ve Jean-Charles ROCHOUX dükkanı, rue d'Assas 75006 Paris. Benim en son sevdiğim çikolata du jour: 

Patrick Roger. Onun dükkan benim evden beş dakika uzaklıktadır inanır mısın? Kader yine! Bu çikolata tatmak istiyorsanız ne yazık ki, Patrick Roger sadece Paris bölgesinde 5 dükkan olduğu gibi Paris'i ziyaret etmek zorunda kalacak - ya da bir arkadaşınız size bazı gemi var. Tendresse, karamelize fındık oldu gevrek pralin oldu badem ve pralin ve Desir ile amitié ... Sadece bitter çikolata: Ben yeterince uzun hepsini tatmaya (benim moderasyon kuralını uygulayarak) Paris'te değildi, ama ne yaptım tadı yüce. Başka bir gün, biz karamel ile mistral çalıştı ve fleur de sel, zencefil ile badem ve ceviz ve Pekin ile afyon. Geri! Başka tatmak için gitmek için sabırsızlanıyorum Patrick Roger St Germain, Paris 6eme bld 108 bulunmaktadır, tel 01 43 29 38 42. Ziyaret onun Sitesi. Çikolata oda sıcaklığında tadı gerektiğini unutmayın. 

Şarap lezzet açıklamalarını okumak gibi ve, aroma zevk kadife yumuşak doku almak ve her bir parçanın eşsiz lezzet tadını çıkarmak için çok yavaş bugüne kadar çiğneme yoluyla doku seziyorum. Tat: son adımı unutmayın. Tüm iyi şeyler az daha sahip ve tüm ilk sokması olduğunu unutmayın. Vive le chocolat!

0 yorum: