ARAMA SONUÇLARINIZ

4 Kadın Hisse Cilt Kanseri Cerrahisi Başlarken gibi Tam Nedir


4 Kadın Hisse Cilt Kanseri Cerrahisi Başlarken gibi Tam Nedir


"Onları her şeyi kesip için sekiz saat sürdü."

Sen şapka giymek güneş har vurup harman savurmak, her yıl tarama cilt kanseri için dermatolog gitmek gerekiyor biliyorum. Doktorunuz aslında bir şey bulursa ne olur? Eğer bazal hücreli karsinom, skuamöz hücreli karsinom veya (BCC ve SCC), cilt kanserinin en yaygın iki tip çıkarmak gerekirse, cevap genellikle Mohs cerrahidir.
Prosedür yüzde 98 kür oranı vardır ve oldukça minimal yara izi yol açar, Bruce E. Katz, MD, müdürü diyor JUVA Cilt ve Lazer New York'ta. Ama aslında onu geçmesi için ne gibi nedir? Ve nasıl sonuçlar görünüyorum?Öğrenmek için, biz deneyim navigasyon ettik dört kadın konuştuk.

Michelle Charlesworth, 45
30 yaşımdayken, ABC için liposuction hakkında bir hikaye yapıyordu.Normalde sağlık hikayeleri yapmazsanız, çünkü garip oldu. Ben bir dermatolog röportaj oldu, ve ben ayrıldığını, doktor bana geldi ve ne yüzünde bu "dedi? Ne zamandır olmuştur? "
Ben iki kez yaklaşık bir yıl yüz olsun, her zaman, estetisyen ağzıma tarafından küçük bir deri renginde yumru hakkında sözler ve pop çalışacaktı. Onlar benim kanser pop çalışıyorlardı öğrendim. Kanser pop olamaz.

0 yorum: