ARAMA SONUÇLARINIZ

Kozan'da resmi bayramlaşma töreni, Karacaoğlan Halk Kütüphabesinde vatandaşların katılımı ile gerçekleşti.

Kozan'da Kurban Bayramı etkinlikleri

Kozan'da resmi bayramlaşma töreni, Karacaoğlan Halk Kütüphabesinde vatandaşların katılımı ile gerçekleşti.
Kozan Belediyesi ev sahipliğinde tertip edilen programa, ilçe protokolünün yanı sıra AK Parti Adana Milletvekili Necdet Ünüvar’da katıldı.
Kamu Kurum ve kuruluşları, Siyasi Partiler, Odalar ve Meslek Kuruluşları, Mahalle Muhtarları, Kamu Yararına Çalışan Dernekler ve Basın Yayın Kuruluşlarının katıldığı programda konuşan Kozan Belediye Başkanı Kazım Özgan; “Bugün tüm dünya Müslümanları için önemli bir gündür. Suriye ve diğer ülkelerde akıtılan Müslüman kınının biran önce dinmesini temenni ediyorum. Değişen ve gelişen Kozan’ımızda daha nice bayramları birlikte geçirmek dileği ile tüm hemşerilerimizin bayramını kutluyorum” dedi.
Kaymakam İzzettin Sevgili bayramların önemine dikkat  çekerek, "Bugünlerde sılayı rahim yapılmasını özellikle de bir şehit ailesi ziyaret edilmesini istirham ediyorum" dedi.
AK Parti Adana Milletvekili Prof. Dr. Necdet Ünüvar, “Biz siyasetçilerin ailesi geniş olur, Kozan’a geldiğim zaman evime gelmiş gibi oluyorum. Kozan'da birlik ve beraberliği görüyorum bu da bizi memnun ediyor” dedi.
Program, Jandarma Komutanlığı, Kozan Devlet Hastanesinde hasta ziyareti ve Emniyet Müdürlüğü’ne yapılan ziyaretlerle son buldu. 

0 yorum: