ARAMA SONUÇLARINIZ

Kolej’den Kazım Özgan’a ziyaret

Kolej’den Kazım Özgan’a ziyaret

Kolej’den Kazım Özgan’a ziyaret
Özel Kozan İlköğretim Okulu müdürü Kemal Altıntaş, yönetim kurulu üyesi Emin Canbolat, öğretmen ve öğrencilerden oluşan bir heyet, Kozan Belediye Başkanı Kazım Özgan’ı makamında ziyaret etti.
Başkan Özgan’dan arsa talep etmek için ziyaret gerçekleştirdiklerini kaydeden okul müdürü Kemal Altıntaş; “Sayın başkanımızdan yeni bir okul binası için arsa talep ettik. Çünkü 8 yıldır kiralık bir binada ve dar bir ortamda eğitim öğretimi sürdürüyoruz. İnşallah 4+4+4 programı ile birlikte, anaokulu, ilkokul, ortaokul ve lisenin de içinde olacağı hatta gerekirse üniversite içinde gerekli hazırlıkların yapılabileceği bir mekân için sayın başkanımızdan arsa talep ediyoruz” dedi.
Ziyaretlerinden dolayı okul heyetine teşekkür eden Başkan Özgan, “Malum olduğu üzere Kozan Koleji, başarısı ile başından beri gurur duyduğumuz Kozan’ın ilk özel okulu. Bundan sonrada başarısının artarak devam edeceğine inanıyorum. Okulun şu anki binası gerçekten okulun ihtiyaçlarına cevap vermiyor. Belediye meclisimizde şu an bu konuyu görüşüyoruz. İnşallah bir alanı eğitim tesisi yapacağız. Ben ileriki yıllarda Kozan Kolejinden bir de özel üniversite bekliyorum. Bunu yapacaklarına ve Kozan’a çok ciddi bir değer katacaklarına inanıyorum. Daha öncede belirtmiştim, tüm öğrenci, öğretmen ve velilere başarılı bir eğitim öğretim yılı diliyorum. İnşallah buradan çok başarılı öğrenciler çıkarak, hem ülkeye hem de Kozan’a güzel hizmetleri vereceklerdir ” şeklinde konuştu.
Heyet daha sonra Başkan Özgan’a çiçek takdiminde bulundu.

0 yorum: